DAJEMY CI 8 DZIEŃ

Nasza firma narodziła się z potrzeby wiedzy i czasu. 

Własny biznes to dostateczne wyzwanie. Trzeba przygotować ofertę, stworzyć produkty, zdobyć klientów. Dokładać przez wiele miesięcy lub nawet parę lat, zanim firma ruszy z miejsca. Tym czasem …

Zakładając własne firmy, spotykałyśmy się z niedostatecznym wsparciem. Pomimo płacenia za obsługę księgową, traciłyśmy czas na czytaniu przepisów i ustaw. Wielokrotnie jeździłyśmy do sądu i urzędów składać te same wnioski i deklaracje, z którymi ciągle coś było nie tak.

Aż w końcu wniosek nasunął się sam. Każdy, kto chce prowadzić firmę, powinien dostać 8 dzień tygodnia na ogarnięcie tych wszystkich rzeczy, które samym biznesem nie są, ale są wymagane przez państwo jeśli marzy nam się spokojny sen.

To właśnie od nas dostaniesz. Nie będziemy cię uczyć twojego fachu, ale damy ci konieczne wsparcie, żebyście, Panie i Panowie, mogli robić to, na czym znacie się najlepiej.

Zespół

Jola

Główna księgowa, zarejestrowana w Polskim Instytucie Kontroli Wewnętrznej oraz w Centrum Informacji Księgowej.

Uprawnienia księgowej zdobyła jeszcze w czasach, kiedy wymagane było zdanie egzaminu w Ministerstwie Finansów. Jej doświadczenie to m. in. 16 lat pracy w Urzędzie m. st. Warszawy, gdzie jako zastępca skarbnika miasta współpracowała z sześcioma kolejnymi prezydentami stolicy i dwoma komisarzami. Później były Teatr Wielki i Centrum Nauki Kopernik, gdzie pracowała przez 10 lat, od samego zalążka idei stworzenia najnowocześniejszego muzeum w Europie.

Jola wie, że błędy w księgowości są kosztowne, więc jeśli mówi, że czegoś nie wie, to dlatego, że woli sprawdzić dwa razy niż wprowadzić kogoś w błąd. Okaż cierpliwość, udziel niezbędnych informacji, to dla twojego dobra.

Sylwia

Doradca biznesowy, marketingowiec, szef projektów. Wszechogarniacz.

Sylwia wierzy, że jeśli coś da się pomyśleć, to da się to zrobić. I jeszcze nigdy nie było takiej rzeczy, której zrobić by się nie dało.

Sylwia pomoże ci zarejestrować spółkę, załatwić sprawy w urzędzie, przygotować dokumenty, spełnić wymagania funduszu, sprawdzić umowy z prawnikiem. Pracowała przy wielu projektach, zarówno krajowych jak i zagranicznych, dla firm takich jak Dom i Wnętrze, Bayer, Pfizer, Henkel, T-Mobile, Plus, Orlen, Antalis czy Bertelsmann. Jeśli chcesz wprowadzić nowy produkt, Sylwia będzie idealnym doradcą przy stworzeniu specyfikacji, planu promocji i wdrożenia produktu. Dodatkowo, pomoże ci przygotować pitch deck, którym zawojujesz inwestorów.

Jeśli potrzebujesz pomocy przy założeniu spółki, kontakt do Sylwii to niezbędny krok w twojej działalności. Nieszablonowe podejście do trudnych spraw i proste rozwiązania to jej znaki rozpoznawcze. Z nią skupisz się na znalezieniu najlepszego wyjścia z problemu szybko i bezboleśnie.

Ania

Menadżer sprzedaży i szkoleniowec z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem na rynkach Polski i Europy Centralno-Wschodniej. Pracowała dla L’Oreal, Cederroth, British American Tobbaco, Accolade Wines, Tranquini i innych. Ania ma na swoim koncie liczne osiągnięcia w negocjacjach nakierowanych na sprzedaż, wsparcie trade marketingowe i promocyjne w kanałach FMCG, (TT, MT, dystrybutorzy), B2C, MLM, online. Organizowała stoiska różnych firm podczas licznych eventów w branży FMCG, marketingowych, wellness i HR.

Jeśli potrzebujesz pomocy i pomysłów na sprzedaż, nie szukaj dalej. Ania sprzedawała zarówno dla korporacji jak i początkujących startupów w branżach: telekomunikacyjnej, tytoniowej, kosmetycznej, kawowej, winiarskiej, suplementów diety, napojów relaksacyjnych, oraz wellness. Bazując na szerokiej bazie kontaktów i znajomości rynku, zasugeruje ci najlepsze kanały sprzedaży, pomoże wypozycjonować produkt lub usługę, wyliczyć marżę, stworzyć strategię oraz oszacować realne plany sprzedażowe.

Spotkanie z Anią warto umówić już na początku swojej działalności. Dostaniesz wsparcie w tworzeniu business planu, sporządzeniu narzędzi sprzedażowych, oraz ustaleniu polityki cenowej produktu lub usługi.

Agata, Social Lama

Specjalista w dziedzinie paid social mediów, analityk, copywriter. Jeśli widzisz reklamę na Facebooku lub Instagramie to pewnie jej sprawka. Swoje doświadczenie zdobywała w jednej z dziesięciu najlepszych agencji reklamowych w Polsce (wg rankingu Facebooka).

Jeśli potrzebujesz pomocy w promocji swojego produktu w internecie, pokaż go Social Lamie. W jej głowie od razu pojawi się struktura kampanii reklamowej.

Potrafi wyciągnąć maksimum efektów nawet z niewielkiego budżetu oraz efektywnie skalować już prowadzony biznes. Pracowała przy budżetach od 1,5 tysiąca do 100 tysięcy złotych miesięcznie, zarówno przy start-upach, tworząc zasięgi internetowe od zera, jak i z duże firmami, w tym PPL LOT, Muscat Eyewear, Mamissima, Angloville.

Chwytliwe copy i grafika, oraz precyzyjne targetowanie to w czym czuje się najlepiej. Nie straszne jej specyficzne produkty i wysoko postawione cele. Jeśli masz ustalony budżet na działania promocyjne w internecie, skontaktuj się z naszą Social Lamą, a dostaniesz konkretne informacje co możesz osiągnąć przy tej kwocie.